Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2009 18:06 - НЛО - Палеоконтакти (част 1)
Автор: sphinx Категория: Забавление   
Прочетен: 26993 Коментари: 35 Гласове:
5

Последна промяна: 15.06.2009 12:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ако извънземни астронавти някога са посещавали Земята, вероятно биха оставили някакви материални следи за пребиваването си. Ако това е така, сигурно са оставили нарочно някаква информация за себе си, съхранена за бъдещото човечество така, че когато хората достигнат определена степен на развитие, да намерят и разберат тези послания. В този смисъл, особен интерес будят такива величествени строежи, като Стоунхендж в Англия, Баалбекската тераса в Ливан и египетските пирамиди. До сега не е известно, какво е предназначението на Стоунхендж - дали е храм или астрономическа обсерватория. А може би някъде в основите му е заровено послание до съвременното човечество?! Да погледнем към Гиза в Египет, където тайнственият Сфинкс сякаш охранява покоя на величествените пирамиди на фараоните от IV-та династия - Хеопс, Хефрен и Микерин. Пирамидите на Хеопс и Хефрен лежат на една права линия. Диагоналът на пирамидата на Микерин пресича тази линия в точка, разположена точно на 78 метра от центъра на пирамидата на Микерин. На 78 метра от центъра на Стоунхендж, извън пределите на съоръжението, лежи самотен каменен блок - така наречения "Слънчев камък". Случайно ли е това? Не е ли някакво указание? Големият Сфинкс, както е установено, е създаден значително по-рано от най-древните пирамиди. Японски изследователи открили под лявата му лапа тесен подземен проход, който под наклон върви към пирамидата на Хефрен, но къде завършва, не е известно и до сега. Когато започнали да изучават внимателно главата на Сфинкса, се оказало, че има трето око, обърнато нагоре към космоса. Установило се също, че прпорциите на лицето му и лицевия ъгъл между линията на челото и линията от ушното отверстие, не са характерни за човек. На един от склоновете на Андите в Южна Америка е начертан огромен тризъбец/канделабър.

image
Ако се лети в указаната от него посока, ще се стигне до платото Наска, набраздено от гигантски загадъчни изображения и множество пресичащи се линии с дължина до 8 километра. Всичко това може да се види само от голяма височина. Какво е истинското им предназначение, не е изяснено до днес. През 1886 година, австрийският физик д-р Гурлт намерил във въглищен пласт от третичния период стоманен паралелепипед с размери 67х67х47 милиметра и тегло 785 грама. От къде е могло да попадне изделие, плод на разумна дейност, в тези древни земни слоеве? В Южна Америка, високо в Андите, в царството на инките, се намира високопланинското езеро Титикака. Около него се виждат следи от морски водорасли, раковини и руините на морско пристанище. Кога е станало това чудовищно нагъване на земната кора, повдигнало високо морския залив, превръщайки го в планинско езеро? Геолозите смятат, че това е станало преди няколко стотин хиляди години. А нима в тези древни времена е имало разумни същества, способни да построят такова морско пристанище? Още по-интересно е, че до развалините на пристанището се виждат останките на циклопски строежи, както и добре запазената "Врата на слънцето", покрита със странни изображения и йероглифи. През 1949 година надписите били разчетени и се оказали календар, но с година, състояща се от 290 дни - десет месеца по 24 и два месеца по 25 дни. Това явно не е земен календар!

image
В провинция Кюсю, в Япония, в гробница, построена през 2000 г. пр. Хр. е изобразен древен владетел, вдигащ приветствено ръце към седем летящи диска. В древните тибетски текстове "Кандшур" и "Тандшур", съхранени в подземията на будистките манастири, се говори за летящи машини, подобни на елмази в небето, както и за прозрачни сфери, които се появявали понякога пред хората. Много интересни неща може да се прочетат в древноиндийския манускрипт "Вайманика Шастра", написан през IV в. пр. Хр. от мъдреца Махараши Бхарадваджи, базиран на ръкописи от първото и второто хилядолетия пр. Хр. В този манускрипт са описани 32 особености на "вимани", както били наричани въздушните колесници на боговете, споменавани в древноиндийския епос. Те били толкова здрави, че не било възможно да бъдат разбити или изгорени. С помощта на различни устройства, те можели да се въртят около оста си; да се свиват и разширяват; да изменят формата си по време на полет; да се маскират като облак; да излъчват силно сияние или да се скриват в абсолютна тъмнина; да поглъщат светлинните лъчи и да стават невидими; да се движат с огромна скорост; да прелитат от свят в свят; да се придвижват скокообразно или на зиг-заг; да се потапят във вода; да излъчват светлинни лъчи, от които всички предмети стават видими; да генерират енергия, способна да парализира хора и животни; да получават на екрани изображения на това, което става на далечно разстояние и още много други невероятни свойства. В една от хрониките за походите на Александър Македонски е описано събитие, станало около 332 г. пр. Хр., при обсадата на финикийския град Тир. Един ден, в небето над македонския лагер, неочаквано се появили пет "летящи щита", придвижвайки се в триъгълен строй. Водещият "щит" бил два пъти по-голям от останалите. Пред очите на изумените войни, "щтитовете" направили бавно няколко кръга над града, след което от тях блеснали ослепителни мълнии, разрушаващи крепостните стени. Зарадваните македонски войски се хвърлили в атака, а "щитовете" продължили да кръжат, докато не бил превзет града, след което изчезнали с голяма скорост. Особено много съобщения за тайнствени летящи обекти се съдържат в трудовете на Тит Ливий - 30; Цицерон - 9; Плиний Стари - 26. При описанието им, римските автори ги оприличавали на слънцето, луната, кръгли щитове и т.н. Изобщо, в 50 от трудовете на различни римски автори се срещат 39 описания на огън в небето, 11 - на летящи "щитове", 8 - на огнени сфери, 12 - на две и повече слънца, 5 - на "нощни слънца" и 7 - на неизвестни обекти. Древните християнски източници (Библията, Кумранските свитъци), също изобилстват с описания на неизвестни летящи обекти, напомнящи съвременните описания на НЛО. Даже в преданията на североамериканските индианци се споменава за кръгли летящи обекти. В една легенда на индианците от щата Уайоминг се казва, че преди много луни, от небето доплувало голямо "огнено колело" и кацнало на върха на Шаманската планина, след което отлетяло със скоростта на уплашена птица. Подобни сведения са достигнали до нас не само от дълбоката древност. И средновековието изобилства с такива свидетелства. Летящи обекти, във формата на щитове или дискове, са наблюдавани през 1133 г. над Япония; в 1209 г. над Англия; в 1527 г. над Франция; в 1553 г. над Стокхолм; в 1619 г. над езерото Ури в Швейцария; в 1676 г. над Тоскана. През 1520 г. над Ерфурт прелетял обект с кълбовидна форма, съпровождан от два по-малки подобни обекта. При това, Голямата сфера излъчвала въртящ се лъч. Траекториите на някои от наблюдаваните обекти през средновековието били зигзагообразни (Китай-557г., Япония-1423г., Бостън-1639г.). При други случаи, заставали неподвижно (Китай-905г., Ница-1433г., Лисабон-1551г., Рим-1571г., Киото-1606г., Лайпциг-1636г.). През 1646г. над Кембридж в Англия, се появила въртяща се огнена сфера, която се приземила извън града, след което излетяла и изчезнала с огромна скорост. Понякога били наблюдавани маневри на групи летящи обекти, създаващи впечатление за "сражения". (Англия-1355г., Нюрнберг-1561г., Базел-1566г., Петербург-1716г.). Нима всичко това и още много други свидетелства не подсказват, че земята ни е била посещавана в древни времена от палеоастронавти? И ако е така, дали са осъществявали контакт с местното население? И не толкова материалните артефакти, колкото изумителните познания на древните ни предци, дават почти пълна увереност за това. Нима не са поразителни невероятните научни познания на шумерите или смайващо точния календар на древните маи, както и това, че са знаели за кръглата форма на Земята векове преди европейските учени? Или електрическите батерии, изработени преди 2000 години, открити при разкопки в Ирак! Освен множеството предмети, древните са ни оставили и много изображения на НЛО и палеоастронавти. Като най-стари може да се приемат рисунките по стените на пещери във Франция и Испания (Алтаир), чиято възраст е около 10-15 хиляди години. Удивително наподобяват съвременната представа за НЛО и изображенията в Долината на смъртта в САЩ. Най-известни обаче, са скалните рисунки в Тасили (Сахара, Африка), създадени преди около 6-10 хиляди години. На тези рисунки са изобразени множество животни и хора, всред които се виждат грамадни фигури в костюми, приличащи на скафандри ("Великият Марсиански Бог").

image   image
image
Между другото, подобни древни изображения, на възраст 6-14 хиляди години, се срещат и на територията на Италия (Val Camonica):

image
в Перу (Toro Muerto):

image
и в Австралия (Kimberley):

image
Поразяваща е една статуетка, намерена в Еквадор, приличаща поразително на астронавт в скафандър:

image
  В това отношение, безспорно най-забележителни са древните японски статуетки "догу" (в превод означава "устойство, инструмент"), високи от 8 до 30 см.

image
До момента са намерени около 3000 статуетки, чиято възраст е от 3000 до 10000 години. Според някои изследователи, това са най-древните изображения на космически скафандри. През 1964 и 1990 год. в НАСА били извършени анализи на тези статуетки. Заключението гласи: "Догу приличат на човек или човекоподобно същество в дреха, прилична на космически скафандър!" Нека сега се прехвърлим в Централна Америка. Какво ви се струва, че виждате на изображението върху надгробната плоча в древен храм в Паленке?

image
Не прилича ли на космонавт, намиращ се в космически кораб?

image
Вижда се, че той е съсредоточен върху пулта за управление, а от соплата в задната част, личат огнените реактивни струи. Необясним факт остават и отверстията, причинени от куршум, в черепите на изкопаем древен бизон и на неандерталец, живял преди 40,000 години.

image   image
Куршуми в праисторическите времена? Това някакъв абсурд ли е или факт, върху който трябва да се замислим сериозно?!




Тагове:   НЛО,


Гласувай:
5



1. watchtowerman - Палеоконтакти?!
04.06.2009 21:09
Да! Но да да не изпускаме предвид и фактите от Настоящето !
http://video.google.com/videoplay?docid=6473154883007165539

http://www.dailymotion.com/video/xdwvq_sts-48-ovni-extraterrestres
цитирай
2. pelikan4o - o6te malko po taq tema ;) http:...
04.06.2009 21:12
o6te malko po taq tema ;)
http://sites.blockstar.com/ultradani/text/nlo%20i%20izvanzemni.html
цитирай
3. assssss - super interesen posting!!
04.06.2009 23:07
:))
цитирай
4. анонимен - http://jones. blog. bg/nauka/...
04.06.2009 23:37
http://jones.blog.bg/nauka/2006/05/09/koi-prostrelia-neandertaleca.3494

http://jones.blog.bg/nauka/2006/05/01/spomeni-ot-bydeshteto.3223

http://jones.blog.bg/nauka/2006/05/30/prishylci-ot-drevnostta.4386

http://jones.blog.bg/nauka/2006/06/23/pedia-chovek.5731

http://jones.blog.bg/nauka/2006/06/11/samoletite-na-inkite.5003

http://jones.blog.bg/nauka/2006/06/22/prichudlivite-ieroglifi.5661

http://jones.blog.bg/nauka/2006/06/08/portata-na-bogovete.4883

a be vaobshte vsichko na Jones. Ne mojesh da gi pravish taka. Ama uspeh! Vse se namira niakoi da zapalni prazninata kato go niama maystora.
цитирай
5. sphinx - pelikan4o
04.06.2009 23:52
Хахаха! :))) Линка, който си приложил е към извадка от моя сайт "Тайни и загадки", който направих през 2004 година. Точно от него взех информацията за блога. Ако проявяваш интерес към темата, ето линк към сайта ми:
http://www.tribak2007.com/mystery/
цитирай
6. sphinx - watchtowerman
05.06.2009 00:13
Много впечатляващо! Благодаря за линковете!
цитирай
7. sphinx - 4. анонимен
05.06.2009 00:17
В никакъв случай не съм си поставял за цел да се състезавам с когото и да е. Публикувам това, което ме вълнува, по начин, който ми харесва! Нали блоговете са за това?! Благодаря за линковете - блогът на "jones" е наистина много добър!
цитирай
8. анонимен - Винаги съм бил скептичен към статти ...
05.06.2009 00:25
Винаги съм бил скептичен към статти които включват "Според някои изследователи..." "А дали това не е..." "Това не може да е ..." и "Това със сигурност е ..." :). Книжките на Ерих Фон Деникен съм ги чел като бях на 12, след това се научих да мисля :). Като забавно четиво е ОК
цитирай
9. sphinx - 8. анонимен
05.06.2009 00:54
Разбира се, че като забавно четиво! Пишейки тук и през ум не ми минава, че пиша научна статия! :)
цитирай
10. tili - Запозната съм с повечето от тези неща.
05.06.2009 01:57
Утре ще прегледам и линковете. И ще кажа като Сократ: Аз знам, че нищо не знам!

Поздрави!
цитирай
11. rockbul - Rockbull
05.06.2009 03:00
Чудесен пост. Моите поздравления !
цитирай
12. sphinx - tili
05.06.2009 09:22
Говориш мъдро, като самия Сократ! :))) Прекрасен ден ти желая! Усмивки! :)))
цитирай
13. pelikan4o - а така, браво :) поздравления за ...
05.06.2009 09:22
а така, браво :) поздравления за сайта, ще го доразгледам скоро. Отностно Деникен, много хора го плюят но и много хора го подкрепят.Въпреки всичко поставя наистина интересни въпроси, до колко фактите са наистина реални, това вече е друг въпрос, но със сигурност има и много истини... продължавай все така, успех
цитирай
14. sphinx - rockbul
05.06.2009 09:23
Благодаря! Вероятно днес ще публикувам следващата част! Лек ден! :)))
цитирай
15. sphinx - sim62
05.06.2009 09:24
И аз мисля така! :)))
цитирай
16. sphinx - pelikan4o
05.06.2009 09:32
Напълно съм съгласен за фон Деникен! Прав или не, определено ме вълнува. Когато гледах за пръв път филма "Спомени от бъдещето", не ми се искаше да свършва! Всеки път, когато го гледам се вълнувам! И защо не?! Мисля, че скептицизмът е полезен при научни изследвания, но за обикновените хора (какъвто съм аз), със сигурност убива красотата! Успешен ден! :)))
цитирай
17. pelikan4o - до watchtowerman
05.06.2009 09:36
едно поздравче ;)
http://uk.news.yahoo.com/4/20090603/video/vod-space-mysteries-nasa-s-secret-ufo-fo-f1a0497.html
цитирай
18. pelikan4o - sphinx предполагам си изчел в...
05.06.2009 09:47
sphinx
предполагам си изчел всичко по темата от Ние от космоса на А.Мостович до Penetration на Ingo Swann .
но обърни внимание на една много хубава българска...
автор беше Богомил Герасимов, а името и беше Тайната сила на пирамидите.. или нещо подобно. Не очаквах толкова добра книга от български автор, наистина.... ;)
цитирай
19. анонимен - deniken
05.06.2009 10:04
За да ни събуди, Деникен действаше не много чисто, но важното е, че постигна целта - размърда закостенелите академични мозъци. Вярвам, че има защо. А ако ви се чете нещо интересно, макар и не много прясно, ви препоръчвам поредицата на З. Сичин - "Дванадесетата планета" и следващите му книги. Мулдашев също е интересен автор, макар мисълта му да се движи в друга плоскост. Човек не само търси загадки, но и сам понякога си ги фантазира, за да не се превърне животът му в скучна поредица от сиви дни и безпаметни нощи.
цитирай
20. анонимен - interesni ne6ta pro4etoh. . bla...
05.06.2009 11:18
interesni ne6ta pro4etoh ..blagodarq ti..i men li4no mnogo me valnuvat egipetskite piramidi...ubedena sam , 4e ne sme sami v kosmosa... no koi , koga e idval, kakvo e ostavil.. si e edna zagadka... misli6 li..4e i dnes mejdu nas im,a izvanzemni..kakvo 6te kaje6 za drugite izmereniq..interesno bi mi bilo mnenieto ti...
цитирай
21. tera - Интересен постинг
05.06.2009 11:34
За "Вратата на слънцето" и аз съм писала. Може още да се напише за там.
цитирай
22. watchtowerman - Заради
05.06.2009 11:54
изчерпателност по темата:
http://watchtowerman.blog.bg/nauka/2008/02/12/parametri-na-izvynzemnostta-i-lunata.162660 - онова, което се СЛУЧВА на Луната;
http://watchtowerman.blog.bg/nauka/2007/12/01/zagadki-statuetkite-dogu.138408 - за статуеткиге "догу";
http://www.metacafe.com/watch/538624/nasa_video_sts_80_mission_ufos/ - уникални видео-снимки на НЛО-та 1000 км над земята;
http://www.youtube.com/watch?v=QRzOF-eAw7I - движещи се и стационарни НЛО-та 1000 км над земята;
http://www.metacafe.com/watch/1605412/secret_of_space_nasas_biggest_secret/ - втората част като че ли е по-силна - американската совалка търси станцията "Мир", но не може да я открие сред множеството движещи се обекти, диалогът между екипажът и диспечерите в Хюстън за "откриване" на "Мир" е много красноречив...
цитирай
23. sparhawk - интересни постове
05.06.2009 13:13
аз мното обичам материали за древни загадки.
цитирай
24. sphinx - tera
05.06.2009 15:01
Съгласен съм, че може да се напише още много за "Врвтата на слънцето", но и ти се съгласи, че не мога да побера всичко интересно в един пост! :) Моля те, дай ми линк за твоята публикация! Успех!
цитирай
25. sphinx - 4. анонимен, watchtowerman, pelikan4o
05.06.2009 15:07
Благодаря на всички за информацията, с която ме затрупахте! Чудесно нещо е комуникацията в блоговете - непрекъснато се отварят възможности за научаване на нещо ново!
цитирай
26. анонимен - Всъшност, дори да допуснем тезата ...
05.06.2009 15:52
Всъшност, дори да допуснем тезата за присъствие на чужди цивилизации на земята, това което даваш за пример не са следите оставени от тях. Пак да кажем, ако приемем, че ги има - всичко което си посочил като пример е човешката представа или спомен за това. Представете си само една толкова напреднала цивилизация, която познава космическите пътувания и свръхвисоки технологии как само строи каменни пирамиди без спойки, как си прави календар от каменни късове или летище дълбаейки бразди по платото. Някак не се връзва и е лишено от какъвто и да е било смисъл. Още повече, че това за което говорите и уж се вижда в произведенията на изкуството, показва че тази цивилизация макар и напреднала е в технологичната парадигма на хората - метали, сплави, горива, двигатели, скафандри, хеликоптери, летящи чинии, спидери.... и т.н. Тоест не са някаква екологично-технологична цивилизация, която за да не накърни природата работи с камък, пясък, длето и т.н.
цитирай
27. sphinx - 27. анонимен
05.06.2009 17:20
Всеки има право на мнение - ти също. Доказвайки, че това не се е случвало, по-леко ли ти става? :) Моля да ме извиниш, но на мен, тази космическа приказка ми харесва!!! :))) Защо забравяш, че този пост е за забавление?
цитирай
28. анонимен - Аз също харесвам космическите п...
05.06.2009 17:44
Аз също харесвам космическите приказки, но може би съм малко по-взискателен:)))
цитирай
29. tera - Ето линкът
05.06.2009 18:20
http://tera.blog.bg/turizam/2008/04/11/la-pas.182162

И аз само съм я споменала. Имах намерение да пиша по-подробен пост на Тиуанако и за Кон-Тики, но после нещо ми мина меракът. :)
цитирай
30. sparhawk - 27
07.06.2009 07:30
не знам защо вие, а и други хора мислят, че развитата цивилизация се е развивала непременно по нашия тертип. В някои древни митове пише как са се построявали градове със звук. Може би пък ако има извънземни, тяхната технология е от съвсем друг, непознат за човеците вид?
цитирай
31. sphinx - sparhawk
07.06.2009 10:32
Напълно си прав!!! :)
цитирай
32. pelikan4o - а кой е казал, че са дошли и са строили ...
07.06.2009 16:45
а кой е казал, че са дошли и са строили градове???
По вероятно е да са дошли закратко, вие като тръгнете на експедиция да не би да строите небостъгачи??? мъкнете една палатка правите лагер или по-лесно каравана...
после срещате някакви аборигени и решавате да ги ограмотите малко...само че те от физика и химия и хабер си нямат и затова решавате да им покажете нещо дето могат да го разберат, неща който са помогнали на вашата цивилизация да се развие, и им ги давате наготово... те едва ли ще разбират какво правят, но важното е, че нещата работят.. давате им идеите, те после си ги развиват сами :)

затова в митологията на маите боговете (владетелите) идвали през няколко хилядолетия давали им знания и пак си заминавали...

Земята, с нейните условия за развитие на живот и наличието на атмосфера, е доста ценна и не се срещат толкова често подобни подобни планети, така че би представлявала интерес за някои по-развити цивилизации ;)

цитирай
33. sphinx - pelikan4o
07.06.2009 17:47
Напълно съм съгласен! :)
цитирай
34. sparhawk - има и още нещо
12.06.2009 11:33
навремето по канал Дискавъри дадоха компютърна проекция какво би станало, ако хората внезапно изчезнат от градовете си /като маите, злокобно бих добавил аз/. След няколко века повечето наши сгради напълно ще се разпаднат. След 1000 години ще останат само редки останки, след 10 000 - само най-внушителните монументи. След 100 000 години от нищо, построено от нас няма да има и следа.
Земята е на милиарди години. Човека съществува от 2 млн. години. Теоретично е напълно възможно да е имало друга развита цивилизация, останала без следа. Да, това е само фантастика. Но защо да не пофантазираме?
цитирай
35. dinitor - i az da kaza nesto
17.10.2009 02:49
publikaziite v tozi blog sa izklu4itelno interesni,bravo na sphinx.4akame i oste novi ot nego. pozdravi na vsi4ki . G.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sphinx
Категория: Изкуство
Прочетен: 2372252
Постинги: 162
Коментари: 2790
Гласове: 15972
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031