Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2016 22:40 - ОБРЯЗВАНЕТО Е ВРЕДНО ЗА ПСИХИЧЕСКОТО ЗДРАВЕ НА МЪЖЕТЕ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 12011 Коментари: 19 Гласове:
16

Последна промяна: 11.05.2016 14:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         ОБРЯЗВАНЕТО Е ВРЕДНО ЗА ПСИХИЧЕСКОТО ЗДРАВЕ НА МЪЖЕТЕ


   Това твърдение не е празна измислица и не е никак трудно да бъде доказано,защото се базира на дългогодишни наблюдения и впечатления. Обрязването може да е полезно за физическото,но е вредно за психическото здраве,понеже е шок за мъжете които са били принудени да го преживеят. То е вид насилие над тялото,срещу което организмът се съпротивлява и когато съпротивата излезе неуспешна,се появяват психични отклонения.

image
  image
  Тежките психотравми,които причинява обрязването създават необичайно голям брой фанатици и екстремисти- това разбираме,когато хвърлим един поглед към арабоислямския свят: в него фанатиците и екстремистите са повече от всякъде другаде по света. Не е много по-различно положението в Израел- неговото минало,а дори и настояще добре говори за какво става въпрос. Гоненията срещу евреите (които инак са добър и не по-лош от другите нации народ),правени още от древните гърци,египтяни и римляни се дължат именно на това,че шокът от обрязването създавал в голяма част от засегнатите хора комплексираност и неуравновесеност,които ставали причина за пораждане на омраза към нееврейските общности и оттам- до ответни реакции от страна на потърпевшите. Не по-различно е положението в британското кралско семейство- уродствата и психичните отклонения значително зачестили от момента,в който мъжете в него са почнали да се обрязват.

  Понякога обрязването става причина за появата и на гении,но зловещи: най-скорошни примери за това са Айнщайн и някои хора от научните екипи около него,допринесли за появата на най-страшното оръжие за масово унищожение- ядреното. Шокът,който тази "процедура" причинява на мъжете нерядко става причина те да се откажат от нормалния секс и да се обърнат към извратения: посветените знаят,че случаите на педерастия и манафлък са най-чести сред мъже,подложени на насилствено обрязване в детската си възраст. Турските зверства срещу поробените от Османската империя народи се дължат именно на него: някои от обрязаните очевидно превъртат до степен да не могат да различават човешкото отношение от нечовешкото.

image

image
  Детето на последната снимка се е подмокрило от страх и ужас пред обрязването,а локвичките под него са две което значи,че то се е премятало надясно-наляво от неистовите болки,които възрастните не са пожелали да му спестят- малко нормални хора биха се съгласили да причинят това на децата си.

  Обрязването и тежките психотравми,причинени от него могат да възпитат лицемерие и измамничество у засегнатите хора- знаейки,че носят в телата си дефекта създаден от него,те добиват чувство за непълноценност или в най-добрия случай- че са богоизбрани. Това кара голям брой обрязани мъже да се превръщат в "пророци" и мошеници,които постоянно лъжат или малтретират хората около себе си за добро или за зло,но най-вече за второто.

  Обрязването,а не междуроднинските бракове носи основна вина и за това,че у евреи,араби,турци и пр. са много по-чести случаите на уродства,афективни състояния и различни видове вродени отклонения в развитието на момчетата. Макар да е създадено от езическа секта в недрата на древна България,то не донесло добро на човечеството а само войни и насилие- затова е възможно един ден да бъде забранено. Без него религиите,които го практикуват ще изгубят агресивността и дивия си фанатизъм с които се отличават,а бъдещето на човечеството няма да бъде така застрашено,както е днес. Обрязаните,които някога бяха малцинство,днес застрашават мира и бъдещето на човечеството- затова трябва да бъдат спрени чрез изолиране от управлението на световните финанси,политика и икономика.





Гласувай:
16


Вълнообразно


1. batogo - !!!:)))
07.05.2016 07:07
Според мен, Божо, има доста истина в този твой психоанализ. Макар да не е съвсем меродавна, добре е да се замислим над нея.
цитирай
2. bojil - Според мен, Божо, има доста истина в ...
07.05.2016 14:04
batogo написа:
Според мен, Божо, има доста истина в този твой психоанализ. Макар да не е съвсем меродавна, добре е да се замислим над нея.

Днес не е,но утре някой ще опита да ни го препоръча- има вече и такива тенденции. Това бе невъзможно преди 1944 г.- след това обаче всичко вече е възможно,особено което е вредно за България. А този обичай е изкоренен у нас отдавна и вече не е Български,значи е вреден за България!
цитирай
3. batogo - !!!:)))
08.05.2016 07:49
С това, че е вреден за България съм напълно съгласен, приятел. Открай време някои тук се опитват да ни потурчват и порусначват, докато се бият в гърдите, че са големи патриоти.
цитирай
4. bojil - С това, че е вреден за България съм ...
08.05.2016 22:14
batogo написа:
С това, че е вреден за България съм напълно съгласен, приятел. Открай време някои тук се опитват да ни потурчват и порусначват, докато се бият в гърдите, че са големи патриоти.

Руснаците освен нас освободили също гърците и сърбите от турско робство,но в духа на тогавашното време пропуснали да изградят там своя агентура. Затова при нас решили да се "поправят",но това твърде много им се усладило и сега не им се оставя България на други. И въпруки това човек много по-лесно ще се разбере с тях,отколкото с русофилите- повечето от тях са безнадеждно нелечими случаи. Аз съм ЗА приятелство с Русия,но първо трябва да се освободим от "услугите" на русофилите- не са те хората,които ще стават посредници между Русия и България,имаме си други хора за тая работа.
цитирай
5. bojil - 1. Карта на обрязаните мъже в п...
08.05.2016 22:14
kokilozit написа:

1. Карта на обрязаните мъже в проценти.
https//upload . org/wikipedia/commons/7/79/
Global_Map_of_Male_Circumcision_Prevalence_at_Country_Level . png
2. Таблица на страните пак в процентно отношение
http://www . photius . com/rankings/circumcised_men_country_ranks . html
Интересно ми е дали знаеш, че обрязването е задължително и при евреите.
И под тяхно давление какъв е процентът на обрязаните мъже в САЩ.
След тази статистика - би ли си сменил мнението :D

Ами... трябва да помисля.
цитирай
6. mt46 - Мда,
08.05.2016 22:30
има логика в това. Все пак е насилие над човешката природа...
цитирай
7. bojil - 1. Карта на обрязаните мъже в п...
08.05.2016 22:57
bojil написа:
kokilozit написа:

1. Карта на обрязаните мъже в проценти.
https//upload . org/wikipedia/commons/7/79/
Global_Map_of_Male_Circumcision_Prevalence_at_Country_Level . png
2. Таблица на страните пак в процентно отношение
http://www . photius . com/rankings/circumcised_men_country_ranks . html
Интересно ми е дали знаеш, че обрязването е задължително и при евреите.
И под тяхно давление какъв е процентът на обрязаните мъже в САЩ.
След тази статистика - би ли си сменил мнението :D

Ами... трябва да помисля.

Хвърлих едно око на поднесената информация,но в нея има грешки. В Сърбия в никакъв случай няма над 20% обрязани,нито в България между 10 и 20- тук процентът определено се доближава до онзи в Гърция и Испания. В Китай също е невъзможно обрязаните да са 1%- та там живеят близо 100 милиона мюсюлмани от различни народности! И за Англия процентът ми се вижда занижен- там мисля да има поне 15-20% такива.
цитирай
8. bojil - има логика в това. Все пак е насилие ...
08.05.2016 23:03
mt46 написа:
има логика в това. Все пак е насилие над човешката природа...

Насилие и още как! Виж детето на последната снимка как се е подмокрило от стреса,който му причиняват "бичкиджиите" и кажи не е ли верен извода,че 80-90% от децата,подложени на този стрес правят същото,от зор.
цитирай
9. batogo - !!!:)))
09.05.2016 07:10
Божо, българо-съветската и българо-руската дружба са подобни на крава, която пасе в България, а я доят в Русия. България няма нужда от такова "приятелство", което си е чиста робия и знам, че Съветник Исти ясно осъзнава тази , доказвана от живота, вековна истина.
цитирай
10. bojil - Бо...
09.05.2016 16:24
batogo написа:
Божо, българо-съветската и българо-руската дружба са подобни на крава, която пасе в България, а я доят в Русия. България няма нужда от такова "приятелство", което си е чиста робия и знам, че Съветник Исти ясно осъзнава тази , доказвана от живота, вековна истина.

Русия НЯМА ПРАВО да се държи непристойно с България- с всеки друг може би,но с нас- НИКОГА! Ние сме държавата-майка на Русия: наша е заслугата днес да я има на картата на света,затова всяка нейна недружелюбна постъпка срещу България е грях и вандализъм,все едно дъщеря е вдигнала ръка на майка си!
цитирай
11. batogo - !!!:)))
09.05.2016 18:10
Прав си, Божо, няма право, но винаги се е държала непристойно с България и с българите, както и с всички останали, попаднали под властта й или зависими от нея. Щом България и е майка, значи е създала изрод, Франкенщайн, който за благодарност иска да я затрие от лицето на Земята. Империята на Злото, царството на Мрака, което ще се самоунищожи от алчността на собственото си примитивно съзнание и манталитет - това е рУсия. Съжалявам, но животът потвърждава това, което казвам.
цитирай
12. bojil - Прав си, Божо, няма право, но винаги ...
10.05.2016 16:35
batogo написа:
Прав си, Божо, няма право, но винаги се е държала непристойно с България и с българите, както и с всички останали, попаднали под властта й или зависими от нея. Щом България и е майка, значи е създала изрод, Франкенщайн, който за благодарност иска да я затрие от лицето на Земята. Империята на Злото, царството на Мрака, което ще се самоунищожи от алчността на собственото си примитивно съзнание и манталитет - това е рУсия. Съжалявам, но животът потвърждава това, което казвам.

Е,чак изрод ми се струва да е силно казано. Изроди са най-вече руско-съветските управници: обикновените хора са същите като нас. Системата им на управление и на поведение към България е изродена- да,но вината не е в народа а в татарския му "трудов" стаж. Татарското "присъствие" създаде изроди в Русия така,както турското създаде изроди у нас,а краставите магарета през девет баира се надушват както знаеш. Приятна вечер и късмет!
цитирай
13. bojil - 1. Карта на об...
10.05.2016 16:40
kokilozit написа:

1. Карта на обрязаните мъже в проценти.
https//upload . org/wikipedia/commons/7/79/
Global_Map_of_Male_Circumcision_Prevalence_at_Country_Level . png
2. Таблица на страните пак в процентно отношение
http://www . photius . com/rankings/circumcised_men_country_ranks . html
Интересно ми е дали знаеш, че обрязването е задължително и при евреите.
И под тяхно давление какъв е процентът на обрязаните мъже в САЩ.
След тази статистика - би ли си сменил мнението :D

Забелязах и друго несъответствие в предложената таблица,уважаеми Калояне. Броят на обрязаните американци не може да е 150 милиона- в САЩ общия брой на евреите и мюсюлманите не е дори 20 милиона,а католиците и протестантите не се обрязват. Мисля,че тези таблици ги изготвят заинтересовани хора,които умишлено са променили и най-често завишили "обрязаните" проценти,за да не позволят на статистиката да прави съпоставки като моята.
цитирай
14. bojil - Според мен този номер на Америка с ...
14.05.2016 12:28
Според мен този номер на Америка с полово предаваните заболявания е само претекст- там е едно от най-добрите здравеопазвания и успехите им определено не се дължат на обрязването,а последиците от него тепърва ще се натрупват и поколенията ще почнат да ги усещат,когато вече е късно.
цитирай
15. ekzistencialna - ???
30.05.2016 22:23
И все пак буди недоумение факта, че дори през 21 век актът на обрязването е един от най-големите фамилни празници - каквото и възпитание да се дава на момченцата, каквато и да е подготовка, не мога да разбера как неговата майка започва да празнува и да се весели и да танцува и пр. с гордост, когато знае, че детето й е току- що изнасилено - за мен това представлява този акт. И ако наистина е толкова добро за физическото здраве, защо не се прави когато детето е бебе напр. на 5-6 месеца, за да няма такава силна травма в съзнанието му? Има нещо извратено в това обрязване. Не знам дали това е причината за агресивността на споменатите нации, но единственото определение е насилие на собственото дете и съответно е осъдително!
цитирай
16. bojil - И все пак буди недоумение факта, че ...
31.05.2016 15:51
ekzistencialna написа:
И все пак буди недоумение факта, че дори през 21 век актът на обрязването е един от най-големите фамилни празници - каквото и възпитание да се дава на момченцата, каквато и да е подготовка, не мога да разбера как неговата майка започва да празнува и да се весели и да танцува и пр. с гордост, когато знае, че детето й е току- що изнасилено - за мен това представлява този акт. И ако наистина е толкова добро за физическото здраве, защо не се прави когато детето е бебе напр. на 5-6 месеца, за да няма такава силна травма в съзнанието му? Има нещо извратено в това обрязване. Не знам дали това е причината за агресивността на споменатите нации, но единственото определение е насилие на собственото дете и съответно е осъдително!

Според мен тъкмо това е основната причина за агресивността на споменатите нации,повече или по-малко открита (респ.прикрита): обрязването в ранна детска възраст,което остава у децата неизлечими доживотни психотравми.
цитирай
17. bojil - Къде са ти коментарите, приятелю ...
31.05.2016 15:57
Къде са ти коментарите,приятелю kokilozit? Аз не съм ги изтривал,но не ги откривам в поста- не беше нужно да ги изтриваш,хубави си бяха.
цитирай
18. demograph - Според Германската нова медицина на д-р Хамер
05.07.2016 01:28
атаката срещу гениталиите води моментално до мозъчна травма - образуване на огнище - тумор, който необратимо променя способностите за нормално мислене. По-нататъшното им поведение е постоянна трудно контролируема жажда за изродена сексуална компенсация на причинения им физически недъг. Това поведение е характерно и за всички получили подобна травма немюсюлмани. Сюнетът е умишлено деформране на характера, подобно на рязането на ушите или опашката на кучетата - прави ги злобни.
цитирай
19. bojil - атаката срещу генит...
05.07.2016 12:30
demograph написа:
атаката срещу гениталиите води моментално до мозъчна травма - образуване на огнище - тумор, който необратимо променя способностите за нормално мислене. По-нататъшното им поведение е постоянна трудно контролируема жажда за изродена сексуална компенсация на причинения им физически недъг. Това поведение е характерно и за всички получили подобна травма немюсюлмани. Сюнетът е умишлено деформране на характера, подобно на рязането на ушите или опашката на кучетата - прави ги злобни.

Много ме зарадва с тази интересна информация- оказва се че в България не сме единствените,които са стигнали до тези изводи: благодаря! Ако пък добавиш и линка,от който си почерпил това ценно сведение ще бъде чудесно- ето,че и на други им е направило впечатление наличието на логика в това твърдение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1771762
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64245
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада